Comenzi telefonice : 0364.431.231; 0758.233.221; 0722.469.406; Service / Garantii : 0364.431.231

Politica de retur

 

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta.

 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

 

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.


Cum Functioneaza?

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa informati , SC SAFE COMPUTERS SRL-D (www.brandcomputers.ro), cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail, ori accesand meniul "Contul Meu" rubrica "Solicitari Retur".

 

Faceti click AICI pentru a accesa modelul formularului de retragere. Acest formular reprezinta un model si nu este obligatoriu.

 

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

In termen de maxim 3 zile lucratoare va vom contacta telefonic sau prin email pentru a aproba sau anula cererea.

 

Dupa aprobarea cererii,  SC SAFE COMPUTERS SRL-D va trimite la dvs. firma de curierat partenera pentru a ridica produsul sau produsele in intervalul orar stabilit de comun acord cu dvs. NU TRIMITETI PRODUSELE DIN PROPRIA DVS. INITIATIVA SAU INAINTE DE A PRIMI APROBAREA DIN PARTEA NOASTRA.

 

In cazul returnarii prin curierat rapid, coletul trebuie sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa factura de achizitie, iar pe colet trebuiesc specificate urmatoarele:

Expeditor: Nume Prenume

Adresa: Str. Nr. Oras, Judet

Telefon: 07xxxxxxxx

 

Destinatar: SC SAFE COMPUTERS SRL-D - Departament Service

Adresa: Strada Beiusului nr.14, Cluj-Napoca, Cluj

Cerere: Inlocuire produs sau Restituire Contravaloare

In functie de alegerea dumneavoastra, veti primi contravaoloarea produsului sau produsul va fi inlocuit!

 


Ce trebuie sa stiti …

- Inainte de a returna un produs, completati integral Formularul Online si asteptati confirmarea

- Nu trimiteti colete inainte de a fi contactat de un reprezentant BrandComputers.ro

- Nu trimiteti colete neinsotite de certificatul de garantie si copie dupa factura

- Nu trimiteti colete fara datele de contact.

- Verificati integritatea marfii in prezenta curierului; orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare

- Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat. Restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.


Produse care nu pot fi returnate :

* Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului)

* Software, licente desigilate/activate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate, produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat

* Cartuse desigilate

* Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate

* Servere sau accesorii pentru acestea

* Produse aduse pe comenzi speciale

* Electrocasnice mici sau mari folosite sau cu urme de uzura: masini de tocat, mixere, masini de facut paine, roboti bucatarie, storcator fructe-legume, blendere si tocatoare, rasnite, masini de spalat, frigidere, masini de gatit. Exemplu: aragazul nu trebuie sa fie bransat la sursa de gaz, aparatul de aer conditionat nu trebuie sa fie instalat, combina frigorifica/frigiderele nu trebuie sa prezinta urme de utilizare, cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, masina de spalat rufe nu trebuie sa aiba urme de detergent / lichid, mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, etc.

* Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale folosite: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre.


Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii :

- Etichetele de garantie sunt deteriorate sau lipsesc;

- Echipamente livrate impreuna cu software (sisteme de operare, aplicatii desktop, antivirusi etc.) care a fost ACTIVAT de catre client.

- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sau modificat (upgrade/downgrade) sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

- Echipamente deteriorate in mod intentionat de catre posesor (lovite, arse, udate, taiate, sparte, crapate, e.t.c.)

- Echipamente deteriorate in urma unor calamitati naturale sau accidente(inundatii, incendii, explozii, alunecari de teren e.t.c.)


Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare si retur produs(e) :

Costuri suportate de catre cumparator:

- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 15 zile de la receptia produsului.

- Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produs(e).

- Contravaloarea comisionului aplicat de catre procesatorul de plati online MobilPay pentru produsele care au fost achizitionate de pe www.brandcomputers.ro, iar contravaloarea acestora a fost achitata online cu card.

 

Costuri suportate de catre vanzator :

- costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.

Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.

Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

 

* Dacă aveți probleme legate de ocomandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Sorin Oltean, sorin[@]brandcomputers.ro. Termenul de raspuns pentru solicitari este de maxim 48 ore.


Rambursarea sumelor :

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator, prin virament bancar. Titularul contului unde se va face ramburasarea sumelor trebuie sa coincida cu persoana pe care a fost emisa factura in urma achizitiei.